About Me

My photo
.: Kaki wayang & Kaki rayau :.

Sunday, June 22, 2008

Ulu Yam...SengalFc..

haaa.....so..aku nk cite cmner ek...
ok2... hari sabtu aku dpt call dari kak eita ajak aku join g mandi mande kat sungai hari esok yer(ahad)..muahaha...
mule2 aku cam sedey jerk cz ahad yer ader function.. pk punyer pk... aku tukar offday aku...
so dpt la join...main tinggal jer nie function nasib baik ader yg tolong cover aku....lalalalala

mlm sabtu tu lepak2 ngn nadia....cz nadia ader interview ngn HAI... after adik dah settle sumer tu.... lepak la we all....begambo bersaeeennnn2...muahahaha... pastu adik balik n sumer2 balik umah msg2 kecuali aku yg terpakse tido kat surau petronas dekat2 area umah nadia la gak...terpakse beb... esok yer sakit2 badan aku...huwaaa.....kol 6 abg paan dah wat morning wake up call...aku bgn mandi2 pastu tros park kete depan kedai mama tok smbg tido balik sampai la k.roon mengetok tingkap kete ku...lalalala....

b4 gerak ker ulu yam..sumer2 sengalfc berkumpul kat kedai mama...bekfes dlu pekene roti canai kedai sbelah n air kedai mama....muahahaha...layan...dlm kol 9 gak kot baru la gerak ker ulu yam...

b4 g ulu yam bekfes dlu

aku naik kete kaka messy...mls ar nak drive kete aku yg dah prob tu....muahaha...
kaka messy bwk kete best...dah lame tak naik kete kembare..wah siap ckp nie..lalala
dlm kete si kaka rockin sempat lagi tau dok snap pic we all yg kat blakang dorang....
mcm2 la gelagat adik we all leh tgk dlm kete...dok snap pic "myspace" ngn kaka rockin...

kol baper smpai ulu yam pun aku tak ingat dah....
smpai2 aku dah tak saba nk terjun...tukar suar...terjun tros...org pertame terjun abg paan...lalala..best tu sejukkkk!!!!!

ulu yam beb..best

lagi kat ulu yam pose

wah..smart tau pic nie

pose punyer pose adik sempat la wat video clip skit...lalala videoclip yg short2 la....siap duet ngn abg paan lagi....layan....
we all yg jadi back up wat air renjis2 kat blakang adik...tak tau ar msk ker tak...wakakaka!!!

sengal2!! at ulu yam

hehehe..best oo mandi

hahahahaha.....tgk la pic2 kat atas dah tau we all kat sne cmner....
best oooo.....dah puas rendam badan dlm air sejok!!! lapa plak...kaka eita wat roti bersardin..hahaha....sedap lagi2 biler aku tergigit cili api!! makkkkkk iiii podeh!! sedap...tak luper kaka nDr siap bwk cupcake lagi....siap ader namer we all sumer....makacih yer kaka nDr...muahzzz..wah!!

makan pas mandi

pas mkn siap2 tros gerak ke destinasi seteros yer....Pavillion tok tgk "Kungfu Panda"..gelak abis aku....b4 msk panggung we all mkn dlu la kan....siap lumbe mkn burger ngn adik lagi nie...tapi adik menang ar...cm tak caye aku kalah ngn dier....burger bapak besor!!!! pas makn sementare nk tgk wayang tu aku terlogin tidofc penat sgt....wakakaka

lumber mkn ngn adik

i love kungfu

dah abis tgk kuungfu panda we all tros balik....anta adik n adik kepada adik...hahaha balik umah....pastu aku pun balik la..penat sieh...esok pagi dah kne keje balik....naik lombek aku nk drive balik...tapi ku redah jugak...!!! kate REDAH AJEW kan...hahahaha..

makacih la kat sengal2 fc sumer ek....
miss u all lah...
muahzzz!!!

No comments: