About Me

My photo
.: Kaki wayang & Kaki rayau :.

Wednesday, July 15, 2009

3 hari melepaskan angin!!

Afternoon sumer....

skg nie kol 2.30pm..aku still lagi kat garden cafe @ Prescott metro inn nie...aiyakkk mls nk drive balik umah...

sebenarnyer aku baru jer balik dari palm garden hotel n resort.. dok check in n ader la keje yg nk kne watkan... selase check in kat Oriental cyrstal,kajang...

meh aku pendekkan cite..lau cite panjang2 pun aku pun mls nk menaip..

CHECK IN TIME:
selase gerak dari tmpt we all dlm kol 2.30pm nk ke O.C...ingatkan smpai2 dah ader bilik... hatiku dah mule suam2...yg membuatkan hatiku menjadi hangat tu...staff2 kat situ leh pandang jerk we all...HELLOOOO TAK NAMPAK KER AKU YG BESAR NIE..giler mendidih dah aku nie... langsung tak senyum ..say "sorry" lagi la xder.. we all dah wat reservation tapi leh tak staff situ ckp " bilik kite kotor lagi,boleh tak datang balik pukul 4 or 5" pastu dier tros blah ngn muke nak mintak kne terajang ngn aku...

DLM BILIK:
cilling bocor.. shower curtain tak sangkut betol2..
sarung bantal kotor..alas katil kotor...
OI!! APER CER NIE?...

CHECK OUT TIME:
aper bodoh keje kat hotel tapi cmtu punyer service they all bg!!..check in kol 6.00pm pastu mintak extend time tok check out dapt smpai kol 1.30 jerk...hei pompuan tu..aku rase nk lempang jerk...dah la ckp mcm lidah pendek...dah la we all tgh mendidih tone suare dier ckp ngn we all menambahkan lagi tahap mendidih we all...tak reti nak mintak maaf ker MANGKOK!! OI!! AKU RASE NK BOOM JERK HOTEL TU!! AARRGGHHH..AKU TAKNAK DAH JEJAK KAKI KAT SITU...

DAH MALAS NK CITE PSL HOTEL YG NTAH APER2 NTAH!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PALM GARDEN HOTEL & RESORT....waaaaaaa......best yer!!!

haaaa...yg nie best... smpai2 jerk bell boy dier senyum jerk...kami disambut dgn mesre gitu...waaaa sejuk hati nie...

layanan they best tuuu.....very friendly!! cantik n encem...wah terlebih sudah!!
tapi betol la...best tau.. rase tak cukup beb satu mlm jerk kat situ..katil best,bilik best suasane kat hotel pun best...sejuk jerk..menghijau tau...mcm duduk dlm hutan...hahaha

aper lagi ek...uuishh..byk sgt yg best nie..nak cerite byk sgt...aku taip aper yg best kat situ ek..

1. breakfast byk item...smpai lenguh aku nk mencekek..
2. swimming pool dier waaaa.....best2
3. suasane kat kawasan seluruh hotel sejuk n hijau
4. facilities situ best..
5. sumer best la beb....!!

ok tu jerk ek......dah kol 3.00pm aku nk balik....
daaaa...
nnti cerite lagi..
bye

2 comments:

Anonymous said...

waaaa setuju! setuju! oriental Crystal hampeh. dah la kichen coffee house dia dah kena tutup dek jab. kesihatan pasai food poisoning khabarnya. MMg x berbaloi satu sen pun dok sana!

Palm Garden on the contrary, mmg betoi. Alamak....rasa x mau balik la. staff dia sume frenly!

WazdupRibena said...

haaa....kan betol bukan aku sorang jerk yg ckp palm garden best tau... kepade member2 ku...aku rekemenkan kat korang lau nk check kat area2 putrajaya g la check in kat palm garden...memang berbaloi!! ahak..